București, 26 mai 2015 -  După patru ani de când raportează rezultatele Planului Unilever pentru un Stil de Viață Sustenabil, compania anunță că integrarea sustenabilității în businessul Unilever generează creștere şi eficientizare a costurilor.

Branduri pentru o viață sustenabilă

Multe dintre brandurile globale Unilever, promotoare ale unei vieți sustenabile, precum Dove, Lifebuoy, Ben & Jerry’s, Comfort, contribuie, în prezent, la jumătate din evoluția businessului Unilever și se dezvoltă de două ori mai rapid decât alte branduri ale companiei, înregistrând creșteri de două cifre în vânzări, în ultimii trei ani.

Aceste branduri sunt dovezi că misiunea Unilever de a transforma viața sustenabilă într-o obișnuință se concretizează:

“Într-o lume schimbătoare, cu provocări complexe cauzate de creșterea populației și schimbările climatice, nevoia de adaptare a mediului de afaceri este evidentă, la fel cum sunt beneficiile și oportunitățile care pot apărea. Dacă vrem să continuăm să ne dezvoltăm, este necesară o abordare transformațională la nivelul întregului lanț valoric al companiilor. Consumatorii observă, de asemenea, această nevoie, căutând tot mai mult brandurile și companiile responsabile. Din experiența noastră, brandurile al căror scop și ale căror produse răspund acestei cereri – brandurile sustenabile – au parte de o creștere mai rapidă și mai puternică”, declară Jarek Malinowski, General Manager al Unliver South Central Europe.

Progresul Planului Unilever pentru un Stil de Viață Durabil

Compania confirmă că face progrese considerabile către îndeplinirea obiectivelor ambițioase setate până în 2020. Unilever și-a propus: îmbunătățirea sănătății și a bunăstării a peste 1 miliard de oameni, aprovizionarea în proporție de 100%  cu materii prime sustenabile și înjumătățirea impactului produselor asupra mediului, de-a lungul întregului lanț valoric.

Mai mult de 55% dintre materiile prime agricole ale Unilever sunt obținute acum prin metode sustenabile.

Compania și-a îndeplinit obiectivul de a trimite zero deșeuri către groapa de gunoi în urma proceselor de producție. De asemenea, a redus semnificativ emisiile de dioxid de carbon și apa utilizate pentru producție, cu 37% și, respectiv, cu 32% pe tona de producție, comparativ cu anul 2008.

Unilever și-a propus să ajute la îmbunătățirea sănătății și bunăstării a peste 1 miliard de oameni până în 2020, iar în prezent a atins aproape 40% din acest obiectiv (397 de milioane de oameni). De asemenea, compania a investit în asigurarea mijloacelor de subzistență a peste 1 milion de oameni, ajutând și instruind 800.000 de mici fermieri din anul 2010 până în prezent și oferind acces la formare, sprijin și dezvoltare a competențelor pentru 238.000 de femei.

 

 

 

Cum contribuie România la îndeplinirea obiectivelor?

În România, Unilever va lansa curând o nouă gamă de produse Delikat, cu o cantitate de sare redusă cu 10%, ca parte a angajamentului global de a respecta recomandările Organizației Mondiale a Sănătății în domeniu. Înghețata pentru copii conține mai puțin de 110 kcal/porţie, Unilever fiind în proces de reducere a caloriilor pentru toate produsele din portofoliul de înghețată. Obiectivul final până în 2018 este ca toate îngheţatele din portofoliul Unilever să aibă mai puţin de 300 kcal/porţie.

În ceea ce privește programele educaționale, Unilever este partener pentru al patrulea an, prin intermediul Federaţiei Romalimenta, în programul educațional “Și eu trăiesc sănătos” ce are ca obiective prevenirea obezității infantile la copiii cu vârsta pâna la 12 ani și promovarea unui stil de viață sănătos în rândul familiilor. Ca rezultat al programului, Unilever a ajuns la 67.000 de copii din 250 de școli, din patru orașe din țară.

Becel continuă lupta împotriva colesterolului, şi, în fiecare an, în luna septembrie, Unilever desfăşoară campanii educaţionale de conştientizare a importanţei sănătăţii inimii şi pune la dispoziție consumatorilor teste de colesterol gratuite.

Brandul CIF își continuă misiunea socială de a curăța România. În 2015 se concentrează pe curățarea unor spații bine cunoscute românilor: scările de bloc.

Domestos continuă și în 2015 să susţină UNICEF. Pentru fiecare sticlă de Domestos 24H Plus, 5% din veniturile obţinute în urma vânzării sunt redirecţionate către UNICEF pentru programele care ajută la îmbunătăţirea condiţiilor de igienă.

Activitatea Unilever din România confirmă că brandurile cu o misiune socială sunt în creștere și sunt preferate de către consumatori. Domestos și CIF sunt exemple în acest sens, motiv pentru care Unilever a decis să continue campaniile sociale ale acestor branduri pentru al doilea an.

Totodată, Unilever își demonstrează angajamentul pentru valorile sustenabilității și se alătură familiei Global Compact, prezentă începând din acest an și în România pentru a pune în practică principiile globale pe care Națiunile Unite le-au stabilit în setarea unei agende a sustenabilității corporative.

Ce importanţă acordă românii sustenabilităţii?

O cercetare a Boston Consulting arată că, în Statele Unite ale Americii, “bunurile de larg consum responsabile” au o tendință de creștere accelerată și reprezintă acum 15% din totalul cumpărăturilor.

Pentru a determina dacă românii acordă importanţă sustenabilităţii, Unilever a realizat o  cercetare prin intermediul platformei iVox.ro. Studiul s-a desfăşurat în perioada 18 – 22 mai 2015 pe un eşantion de 2.886 respondenți, cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani, din mediul urban. 

Rezultatele cercetării indică faptul că majoritatea respondenţilor consideră sustenabilitatea ca fiind o ramură importantă (43%) şi chiar foarte importantă (49%) pentru societatea în care trăiesc.

Cei mai mulţi dintre respondenţi asociază acest termen atât cu mediul înconjurător (23%), cu economia (33%) şi, într-o proporţie mai scăzută, cu implicarea în comunitate, în timp ce 35% consideră că sustenabilitatea se referă la toate cele trei domenii.        

69% dintre respondenţi susţin că reuşesc să facă economie la resurse în viaţa de zi cu zi, astfel putând declara că duc o viaţă sustenabilă, iar 64% dintre participanţii la sondaj apreciază că acțiunile lor zilnice aduc beneficii mediului înconjurător.

Cercetarea arată că majoritatea românilor (79%) consideră că și-au schimbat în ultimii patru ani comportamentul cu privire la economia la apă, energie şi deşeuri.

De asemenea, aprecierea globală a comportamentului sustenabil are efecte și în România: o bună parte dintre respondenţi consideră că este important (50%) şi foarte important (20%) să găsim în magazine branduri sustenabile.     

unilever plan

Despre Unilever:

Unilever este unul dintre furnizorii mondiali de produse alimentare, produse pentru casă și de îngrijire personală, cu vânzări în peste 190 de țări. Produsele companiei ajung la două miliarde de consumatori pe zi. Compania are 172.000 de angajați și a generat vânzări de 48.4 miliarde € în 2014. Mai mult de jumătate (57%) din amprenta companiei este prezentă în piețele emergente și în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri care se regăsesc în casele din întreaga lume, incluzând produse precum: Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Lipton, Wall, PG Tips, Ben & Jerry, Marmite, Magnum și Lynx.

Compania Unilever a fost clasată pe locul întâi din domeniul său conform indexului de sustenabilitate Dow Jones în 2014. În indicele FTSE4Good, Unilever a înregistrat cel mai mare scor (5) în materie de protecție a mediului. Totodată, s-a clasat pe primul loc în lista Global Corporate Sustainability Leaders (Liderilor Globali pe Sustenabilitatea Corporativă) din 2014, în sondajul anual GlobeScan / Sustainability pentru al patrulea an consecutiv, iar în 2015 a fost clasată drept cea mai sustenabilă companie de produse alimentare și băuturi în Behind the Brands Scorecard a Oxfam.

Unilever se situează în top 3 cel mai căutat angajator din toate domeniile, realizat de LinkedIn. 

 

MOBILE //PArenting ADS vers 2019 300x250_4

Sarcina si Nasterea

Reflexul de expulzie a fatului

Reflexul de expulzie a fatului

Reflexul autentic de expulzie a fatului se produce atunci cand bebelusul se naste in urma unei serii scurte de contractii irezistibile, fara interventia vreunor miscari voluntare.In astfel de ...
Citeste mai mult ...
saptamana 9 de sarcina

9 - A 9-a saptamana de sarcina

In a 9-a saptamana de sarcina copilul a trecut deja de la stadiul de embrion la cel de…
sarcina si hiv

Infectiile si sarcina: HIV sau SIDA

Numarul cazurilor de copii infectati cu HIV in fiecare zi este de aproximativ 1.200.…
Tamada.ro

Carti despre sarcina recomandate gravidelor

In perioada de graviditate, femeile insarcinate impreuna cu partenerii lor au nevoie de…
rh-in-sarcina

Rh pozitiv sau Rh negativ?

Oamenii poseda pe suprafata globulelor rosii diferite structuri proteice (antigene) care…

Copii si bebelusi

anxietate si tulburari de somn copil

Și dacă totuși ajung în punctul ăla când nu mai am încotro, trebuie să țip la el?

"Și dacă totuși ajung în punctul ăla când nu mai am încotro, trebuie să țip la el? Chiar nu mă înțeleg cu el. Îi spun, îl rog, îi explic. Am încercat și cu binele, și cu frumosul, și cu tot felul de consecințe". Dacă privești ultima scenă a unei interacțiuni de genul celei de mai sus, da, părintele…
Citeste mai mult ...
pofta de mancare

Pofta de mancare

Din foarte vechi timpuri se stie ca, de regula, o buna pofta de mancare (un bun apetit )…
Default Image

Contextul cresterii constiente a copilului

Copiii cresc şi devin adulţi pe de-a-ntregul numai trăind alături de adulţi maturi, nu…
visul copilului

Ai ajuns ce visai cand erai copil?

Hei! Suntem ceea ce voiam sa fim cand eram mici? Esti mandru de mine? Daca te duc la…
Jocuri si jucarii pentru copii

Ora de joaca: ce jocuri si jucarii sunt potrivite copilului tau

Momentele de rasfat si de joaca sunt extrem de importante pentru dezvoltarea psihica si…

De la femei pentru femei

Minnime museline

Muselina, cea mai buna prietena a mamei si a bebelusului in primele luni de viata

Momentul in care aduci pe lume un copil cu greu poate fi descris in cuvinte. Odata cu fericirea aceea de o intensitate nemaiintalnita ia nastere si dorinta de a proteja cu orice pret puiul de om care creste sub ochii tai si la pieptul tau, de a-i oferi, pe langa dragoste, tot ce este mai bun pentru…
Citeste mai mult ...
Gel de dus solid Bebelus

De la mama la viitoare mama, iata cu ce trebuie sa te pregatesti pentru noul tau nascut.

Ce perioada minunata, draga viitoare mamica! Esti insarcinata si abia astepti sa cunosti…
viata frumoasa

Ce cred eu ca este feminitatea!

Primele date despre îngrijire mi-au spus că sunt feminine cu 25 de ani. Un coleg de…
moda toamna iarna 2020

Top tendinte de moda pentru toamna-iarna in 2020

Pe masura ce anul progreseaza, apar numeroase stiluri pe care pasionatii de moda incearca…
Default Image

Care este greutatea potrivită pentru mine?

Anul trecut am avut câteva kilograme în plus. Mult mai multe decât mi-ar fi plăcut mie.…

Din dragoste pentru copii

Are mama o fetita - tablou Renoir

Are mama o fetita

Are mama o fetita,Cu ochi mari, cu gura mica,Fruntea ca o poienita,Genele de rindunica,Si, pe-obraz, o alunita,Dar are ceva ce-i strica:ii e parul ciufulit,Parca s-au jucat in el,Pina cind ...
Citeste mai mult ...
zana primaverii

Zori de primăvară

Obosită, glacială,Iarna s-a retras în munţi,În vacanţă hibernalăLa prietenii cărunţi.Mai…
inger, ingerasul meu

Rugaciunea Inger, ingerasul meu

Inger, ingerasul meuCe mi te-a dat Dumnezeu, Intotdeauna fii cu mine si ma-nvata sa fac…
noul an de scoala

Noul an de școală - cantecel

Frunze ruginii cad pe cărăriTrec în zbor cocori, spre alte zăriȘi-n poarta casei iar a…

Vine, Vine Primavara

Vine, vine primavara,Se asterne toata tara.Floricele pe cimpii,Hai sa le-adunam, copii.

Pentru mai multa sanatate

Aminexil Clinical 5

După naștere, mamele sunt alarmate că le cade parul. Cum putem să rezolvam asta?

Pe lângă toate provocările ce vin la pachet cu apariția unui copil iubit în familie, la multe mame vine si căderea parului. Pentru o femeie, parul este un simbol al feminității sale. Multe femei când văd cât de mult par le cade după naștere, trăiesc o drama.…
Citeste mai mult ...
bebe stem microfon

Bebelus prematur, salvat cu ajutorul unei terapii inovatoare cu celule stem (P)

Un bebelus de 4 luni iese invingator in lupta pentru viata dupa o interventie terapeutica…
anxietate si tulburari de somn copil

Copiii cu depresie și anxietate au tulburări de somn, care în timp le afectează sănătatea!

Problemele de somn ar putea reprezenta un simptom al unor tulburări emoționale grave la…
laptisor de matca

Ce este laptisorul de matca si la ce se foloseste?

Laptisorul de matca este considerat a fi unul dintre cele mai bune produse pe care natura…
conjuctivita ochi- simptome si tratament

Conjunctivita - ce este si cum se trateaza

Conjunctivita este o afectiune frecventa caracterizata printr-o inflamare a conjunctivei…

Evenimente si comunicate

Mamele ajuta Mamele

Se deschide un nou centru de donaţii pentru mame şi bebeluşii lor, Mamele ajută Mamele (MaM)

Venirea pe lumea a unui nou născut aduce multe bucurii dar şi multe griji si nevoi. Nenumărate familii se află in situaţia de a nu-i putea oferi bebeluşului ce are nevoie. Tocmai de aceea, Asociaţia ’Sănătate pentru Viată ’ şi Directia Generală de Asistenţă…
Citeste mai mult ...

De-a joaca lanseaza colectia deosebita de reviste pentru copii ,,Pe urmele dinozaurilor”

Viața pe Terra era diferită cu milioane de ani în urmă, iar deajoaca.ro și-a propus să le…
salvati copiii donatii

Principalele riscuri resimțite de copii pe internet în perioada pandemiei

Utilizarea excesivă a tehnologiei (54,7%), informaţiile false (39,5%), cyberbullying-ul…
d1

Pe locuri, fiți gata, acțiune! Pune în scenă reclama ta Danonino și câștigă!

Micuțul tău are o personalitate puternică și îi place să fie în centrul atenției? Locul…
elstudio

S-a deschis un nou salon de infrumusetare El Studio, mai aproape de tine!

El Studio marchează finalul anului 2019 cu deschiderea celui de-al zecea salon de…