evian® prezintă azi în premieră noul design al sticlei, creând o armonie perfecta între substanță și formă. Acest design reprezintă un progres major, îmbuteliind apa care a definit pentru prima oară în lume segmentul apelor Premium, la începutul anilor ‘80.

Având un aspect mai elegant și linii drepte, noua sticlă evian® mizează pe transparență pentru a-și promova conținutul: evian® Apă Minerală Naturală, o apă deosebit de pură, așa cum natura a promis. Sticla vine într-o prezentare lipsită de etichetă. Logo-ul frontal este redus acum, într-o manieră simplificată și elegantă. O panorama montană glorifică colțul Alpilor Francezi ca sursă a apei – această regiune este protejată de comunitățile agricole pentru a asigura puritatea apei evian®, sub forma ei naturală.

Forma simplificată a sticlei și crestele munților reliefate, rezonează cu simplitatea și originile superioare ale apei. Povestea specială a brandului este prezentă pe spatele sticlei, iar numele “ evian®” este gravat elegant la baza sticlei, pentru un design jucăuș.
“Suntem foarte entuziasmați. Noua noastră sticlă permite personalității sincere și naturale a evian-ului, să dezvolte o nouă legătură cu consumatorii. evian® a reprezentat timp de trei decenii, imaginea categoriei din care face parte, la nivel global.

evian

Scopul nostru a fost să reîmprospătăm brandul, pentru a le reaminti consumatorilor despre puritatea și prospețimea apei. Suntem mândri de noul design al evian®,” a declarat José Moncayo, directorul de distribuție pentru Europa al evian®, Volvic și Badoit în cadrul companiei Danone – responsabil pentru prezența apei evian® în regiune.

Descoperită în 1789, și îmbuteliată încă din 1826, apa evian® își are rădăcinile odată cu geneza Alpilor Francezi. Fiecare picătură de evian® începe sub formă de ploaie sau zăpadă, undeva pe vârfurile curate ale Alpilor francezi, și apoi coboară printr-un strat acvifer mineral, adânc în inima munților, înainte de a fi îmbuteliată direct din pârâul din Evian-Les-Bains. Această călătorie unică, de 15 ani, reprezintă secretul purității și unicității gustului natural evian®. De asemenea, este o călătorie prin care acumulează o bogăție de minerale unice. Naturală în întregime!

Noua sticlă este disponibilă în variantele de mărimi de 500ml & 330ml, prin diferite canale de distribuție (incluzând hoteluri, restaurante, cafenele, benzinării, săli de cinema…etc).

Noul sezon aduce pentru evian® și o nouă campanie video. Sub hashtagul #evianBabyBay puteți vedea pe Youtube, Facebook și Instagram abordarea amuzantă a calităților apei minerale evian®.

În link-ul de mai jos se află filmul campaniei, iar pentru întreaga campanie vă rugăm să accesați conturile de Social Media ale brandului. Urmăriți #evianBabyBay pentru noutățile campaniei.

 

MOBILE //PArenting ADS vers 2019 300x250_4