Școala Step by Step anunţă începerea înscrierilor pentru anul școlar 2013-2014 la două clase pregătitoare, două clase I şi o clasă a V-a.

Într-o perioadă în care sistemul de educaţie din România îşi caută drumul, Asociaţia Centrul Step by Step Pentru Educaţie şi Dezvoltare Profesională creează soluţii pentru  educaţie de calitate.

Şcoala Step by Step, autorizată prin OMECTS nr. 5893/27.09.2012, susține servicii educaţionale de calitate, unde mediul este atractiv, stimulativ și pune în prim plan acceptarea și respectarea diversităţii – lucru care  se construieşte prin cooperare cu familiile elevilor.

Programul pentru clasa a V-a promovează aceleaşi valori şi principii ale metodologiei alternativei educationale Step by Step care au fost implementate pentru învățământul primar: dezvoltarea și construirea competenţelor pentru viaţă, individualizarea actului didactic de predare-învăţare-evaluare, lucrul în grupuri mici şi respectarea ritmului individual în aşa fel încât fiecare copil să-şi atingă potenţialul maxim”, spune Carmen Lică, director executiv al Centrului pentru Educaţie şi Dezvoltare Profesională (CEDP) Step by Step.

manipulative play

Elementele care particularizează Şcoala generală Step by Step sunt:

  • școala ia în considerare experienţa personală de cunoaştere şi socială a fiecărui elev, precum și interesele acestuia.
  • prezenţa diversităţii în colectivele de elevi favorizează îmbogăţirea experienţei individuale;
  • școala dezvoltă capacitatea de a întelege şi respecta drepturile tuturor persoanelor și de a rezolva paşnic neînţelegeri şi conflicte;
  • promovarea egalității de şanse, în rândul elevelor şi elevilor săi şi al corpului profesoral;
  • pregătirea de tinere şi tineri capabili să acţioneze adecvat provocărilor globalizării;
  • construirea unei atmosfere care să încurajeze curiozitatea si gândirea critică;
  • încurajarea interacţiunii şi comunicarii dintre elevi.

Ştiaţi că în clasele Step by Step:

  1. activităţile sunt organizate în centre de activitate, ceea ce îi ajută pe copii să comunice și să relaţioneze mai bine, încurajând lucrul în echipă?
  2. există două cadre didactice? Copiii beneficiază de îndrumarea a doi învăţători. 
  3. se face o evaluare continuă descriptivă, acest lucru constituind un feedback permanent asupra evoluţiei copilului?
  4. nu e încurajată competiţia? Copiii nu sunt comparaţi între ei, ci doar cu ei înşişi; fiecare copil are propriul ritm de dezvoltare.

www.stepbystep.ro

 

Persoane de contact:

Laura Ivăncioiu – PR Director DECI SE POATE

0724 232 242, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Roxana Avram, PR Manager CEDP

0744 360 004, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

MOBILE //PArenting ADS vers 2019 300x250_4

Mai multe articole