Aveti nevoie de un impuls mic pentru a pierde cateva kilograme? Ganditi-va la oligoelemente! Ca parte a unei diete echilibrate, va pot ajuta intr-adevar sa scapati de kilogramele in plus ca urmare a actiunilor lor diferite asupra organismului. Pentru mai multe informatii, iata un ghid!

Magneziu, potasiu, calciu, zinc si crom, adevarati aliati pentru a pierde in greutate! Dar unde sa le gasiti si care sunt punctele lor forte, ca parte a unui regim?

Oligoelementele

Oligoelementele sunt minerale care se gasesc in cantitati foarte mici in corpul dumneavoastra. Desi intervin la niveluri foarte scazute in corpul dumneavoastra, si ele sunt totusi foarte importante pentru buna functionare a acestuia.
Printre oligoelementele din organism gasim  fier, iod, zinc, cupru, seleniu, dar, de asemenea, mangan sau magneziu si fluor.

Cum actioneaza oligoelementele in cadrul unui regim?

Daca doriti sa slabiti, trebuie sa faceti mai multa miscare si sa reduceti in mod semnificativ aporturile de calorii zilnice. Dar pentru a va mentine in forma, trebuie sa acordati o atentie deosebita calitatatii alimentatiei voastre. Aceste oligoelemente sunt esentiale pentru a va mentine in forma, dar pot oferi, de asemenea, un impuls real pentru regimul vostru.

oligoelementePotrivit dieteticienei Isabelle Lauras, "Unele oligoelemente, sunt deosebit de importante pentru femeile care doresc sa piarda in greutate. In plus, un deficit de oligoelemente poate duce la rezistenta la pierderea in greutate si are un efect de rebound, adica scade greutatea pe care ati putea sa o depuneti dupa incetarea regimului. " Un motiv in plus pentru  a nu va lipsi acest element !

"Magneziul, in primul rand, in mod eficient lupta impotriva stresului si a oboselii!" Stresul incurajeaza gustarile si prin urmare si cresterea in greutate.  Puteti gasi magneziu in legume uscate, banane sau ciocolata neagra. Dar, dupa cum se mentioneaza in articolele de specialitate, "Aceste alimente sunt puse deoparte in timpul unei diete”.

In mod similar o apa bogata in potasiu, va ajuta la lupte impotriva slabiciunii musculare, impotriva accidentelor vasculare cerebrale, dar va impiedica si retentia de apa. Potasiul este ,de asemenea gasit in cantitati considerabile in peste, spanac, banane sau rosii.

Zincul este implicat in metabolismul energetic (in special cel al lipidelor) si previne, de asemenea, febra musculara. Printre alimentele bogate in zinc sunt stridiile, crustaceele sau germenii de grau. Alimente cu continut scazut de calorii pe care le puteti gati la fiecare masa!

Cromul este, de asemenea, un aliat al regimului vostru. "Acesta ajuta la reglarea nivelului de zaharu din sange si previne secretia de insulina. Astfel, scade pofta de dulciuri si alte gustari reci din cauza hipoglicemie reactive.". Puteti gasi crom in cantitati utile din germeni de grau, dar, de asemenea, in fasole verde sau broccoli. Deci, nu uitati sa mananti verdeata!

In cele din urma, nu neglijati calciul! "In timpul curelor de slabire, se evita decalcifierea oaselor." Consumul zilnic de produse lactate (iaurt slab, de exemplu) este esential.

Ar trebui sa luam suplimente pentru slabit?

In mod similar, atentie mare la suplimente pentru slabit! Daca alimentatia voastra si regimul vostru sunt echilibrate, in mod normal nu trebuie sa luati. Tot ceea ce aveti nevoie se gaseste pe farfurie. In plus, consumul de suplimente alimentare pot avea efecte adverse asupra organismului, in caz de supradozaj.

 

Mai multe articole