Rezultate de la 1 la 10 din 10
    Tytzy Oaspete

Implicit Ce stiti despre produsele Calivita

Salut!
    Un medic de pe ambulanta BGS mi-a recomandat Rhodiolin de la Calivita, antistres! Abia cand am ajuns in magazin m-am prins ce este cu acest brand.... Se cumpara doar pe baza de calitate de membru, preturile destul de piperate...totusi lume multa la rand la case!
    Ce parere aveti din experienta? Sunt eficiente medicamentele lor sau se gasesc echivalente mult mai ieftine?
    Ultima editare de lovelife : 15 feb 2013 la 09:11

Azima Oaspete

Implicit Re: Ce stiti despre produsele Calivita

din ce am auzit lumea e multumita de efectele acestor produse (am doi colegi de servici care inca mai traiesc ...)
    eu nu am incercat,

Gina1 Oaspete

Eu am o parere destul de buna despre produsele lor... E adevarat ca sunt destul de piparate, dar vitaminele cel putin mi se par OK dpdv pret/performanta.

GRavidutza Oaspete

si io am gasit intr-o vreme pe net produsele astea calivita, si ma tenta sa iau niste suplimente cu diverse enzime benefice organismului, care cica refac flora intestinala si nu se mai dezvolta candida, pretena mea.

Unregistered Oaspete

...mie mi-a recomandat dr sa-i dau copilului noni de la Calivita... si ia cam de 2 luni si cred ca mai avem de luat vreo 2...ce pot sa zic e ca de vreo 2 saptamani,mananca de rupe si a inceput sa ia in greutate, caci stagneaza de cateva luni bune... acu...ca o fi de la noni, ca nu...nu stiu...

Donutza Oaspete

am auzit relativ recent de Calivita (3 ani) comparativ cu timpul de cand sunt pe piata...
    de atunci m-am inscris si eu in retea ca sa le cumpar mai ieftin ca eram un mare consumator de vitamine.
    ca si calitate sunt bune, am incercat cateva produse... la fel si pretul, cel putin unele produse. (daca le cumpar din depozit)

le poti cumpara si din farmacie dar bineinteles cu adaos.