PDA

View Full Version : Pilulele de slabit si gravidele

Sofica
23 nov 2009, 09:04
Aveti idee ce s-ar putrea intampla in cazul in care o femeie care ia de 2 luni capsula de slabit ramane insarcinata? Cat de mult ar putea afecta fatul? Este printre voi cineva cu pregatire medicala care sa cunoasca compozitia capsulei si sa poate face o legatura cu posibilele efcte asupra unei femei insarcinte?

Daria
23 nov 2009, 09:04
nu sunt medic dar iti spun parerea mea...dc te opresti sa iei pastile in mom in care aflii ca esti insarcinata, e Ok
sunt nocive dar oprite la timp cred ca nu afecteaza fatul mai ales ca este asa mic.
e ca fumatul inainte de sarcina...

Nonika
23 nov 2009, 09:05
eu stiu ca are amfetamine acea capsula... deci droguri... nu cred ca ar fi bine sa o mai iei !! nici daca esti insarcinata, nici daca nu esti.
ps: mergi la doctor. e cel mai bine. el te va sfatui ce sa faci.
noi doar ne putem da cu parerea...

Zra
23 nov 2009, 09:05
Pai capsule de slabit asa generic....Ce fel de capsule? Iti dai seama ca unele pot fi aproape inofensive (daca e ceva naturist de ex) si altele daunatoare...

Lina
23 nov 2009, 09:07
Daca te opresti acum nu este nici un pericol pt. copilas,depinde cate saptamani ai.Am luat si eu si m-am simtit foarte bine, am slabit ,nu am pus la loc nici un kg. dupa ce le-am oprit si nici pe departe a fi un drog.Reactiile adverse apar in prima zi apoi dispar,pe altele le tine mai mult pt. ca citesc pe forum-uri toate prostiile de la altele se gandesc numai la reactiile adverse si de asta patesc ce patesc . Fac rau ,aceste capsule ,celor bolnavi de inima sau cu probleme circulatorii.Asa ca sarcina usoara ,ai grija cat mananci si stai linistita.

Oaky
23 nov 2009, 09:08