Pagina 1 din 2 12 UltimulUltimul
Rezultate de la 1 la 12 din 22

Subiect: Ce analize ar trebui sa facem in sarcina?

ARiana Oaspete

Implicit Ce analize ar trebui sa facem in sarcina?

Ma intreb acum daca sunt insarcinata, ce analize ar fi mai indicat sa fac in sarcina?
    Care sunt relevante si care sunt de evitat?

Buburuza Oaspete

Implicit Re: Ce analize ar trebui sa facem in sarcina?

Eu am facut o groaza de analize. Dar pt 30 saptamani nu mai are rost sa faci listeria, toxoplasma si chlamidya, astea se fac la inceput.
    In rest daca nu sunt probleme de incompatibilitate de rh, se face doar sangele dar nu prea des.
    cu secretia exista un singur tip de ovule pt. gravide.
    Candida albicans e favorizata de sarcina si nu am avut voie decat spalaturi cu ceai de pelin si galbenele. M-am chinuit toata sarcina cu candida, imi trecea, iar imi aparea, dar spalaturile m-au ajutat mult.

Didi Oaspete

Si eu tot doua seturi de analize am facut. Un set la inceputul sarcinii - sange, urina, secretie, toxoplasma, s.a. si apoi la cinci luni - sange si urina.

Ania Oaspete

sunt in 23 saptamani , eu am facut la inceput analize la sange si urina, pentru toxoplasmoza, dupa care avand RH- am facut ptr anticorpi si o sa mai refac la 7 luni .Pana acum dr meu nu mi-a mai pomenit de alte analize

ARiana Oaspete

Va multumesc fetelor de raspunsuri. Nu cred ca este vb. de candida pt. ca secretia nu are nici un miros dar as fi preferat sa stiu. Asta e , vedem dupa nastere.

elissa Oaspete

Analize am facut foarte multe in prima luna incepand cu sumar de urina, urocultura, rh,l isteria, clamidia, toxoplasma, ureaplasma, secretie. La 16 sapt. tritest, gilcemie, hemograma .In fiecare luna faceam sumar de urina.

Buburuza Oaspete

Citat Citat din ARiana Vezi post
    Va multumesc fetelor de raspunsuri. Nu cred ca este vb. de candida pt. ca secretia nu are nici un miros dar as fi preferat sa stiu. Asta e , vedem dupa nastere.