+ Raspunde la subiect
Rezultate de la 1 la 6 din 6

Subiect: Mancare sanatoasa

Maryn Oaspete

Implicit Mancare sanatoasa

Doresc si sa impartasesc aici din experientele mele de dieta si sa-mi spun parerea despre alimentatia sanatoasa. Nu sunt medic dar sunt pasionat de acest subiect, atat teoretic cat si practic. Voi povesti aici doar ceea ce am experimentat eu insumi si voi incerca de cele mai multe ori sa ofer informatii verificate.

Deci, ce este sanatos sa mancam!? Cred ca tuturor ne este deja clar ca cele mai sanatoase alimente sunt fructele si legumele consumate in stare naturala, adica nesupuse tratamentului termic. Pe locul doi sunt tot legumele si fructele insa tratate termic. In nici un caz legumele preparate prin prajire, mai ales cu ajutorul uleiului rafinat, nu sunt sanatoase.

Desi sunt adeptul teoriei alimentatiei vegetariene sunt si un mare amator de carne, pur si simplu imi place. Insa cred ca tuturor ne este clar ca nu trebuie sa facem abuz de carne iar atunci cand o consumam este bine sa fie o carne slaba si este bine sa fie preparata prin fierbere si mai putin prin prajire.

La ora actuala alimentele preparate sau si semipreparate din supermarketuri, cu exceptia legumelor si fructelor cat si a carnii proapete, sunt pur si simplu otravuri. Mezelurile sunt otravuri de care trebuie sa ne ferim si aici ma refer la toate mezelurile.
    Mai nou vad ca si painea noastra cea de toate zilele contine tot felul de substante care ajuta la conservare si care cu siguranta nu sunt sanatoase.

de la inceput trebuie sa ne fie clar ca marilor firme prelucratoare de alimente le pasa in primul rand de profiturile financiare si mai putin de sanatatea consumatorilor.

Andrada Oaspete

Implicit Alimente sanatoase

Este foarte important sa consumam si lichide sanatoase. Este foarte important sa ne ferim,ca dracul de tamaie, de sucurile de tip Cola si Fanta.