Rezultate de la 1 la 5 din 5

Subiect: Am stari de voma

Vica Oaspete

Implicit Am stari de voma

sunt gravida in 6 saptam si am o continua stare de voma si nu pot manca nimic nu vomit dar am starea generala de voma ... exista ceva pentru starile astea?
    Ultima editare de lovelife : 27 oct 2008 la 13:58

Claudia Oaspete

Implicit stari de voma

Trebuie sa intrebi medicul, pentru ca nu orice medicament poate fi luat in sarcina.
    De regula metoclopramid elimina senzatiile astea de voma, dar nu lua fara acordul medicului.
    Sanatate multa!

Si eu am avut astfel de stari pana pe la 3 luni si nu puteam manca nimic. Dupa pranz imi mai reveneam, dar dimineata era cumplit

Aureli Oaspete

Implicit Stari de voma

Da , sunt medicamente, DAR doar la recomandarea medicului. Eu am luat Ciclizine , aproape 2 luni , zilnik. Mi-a fost foarte rau , nu mancam nimik, vomam acid , Eliminam Ketone in urina , slabisem 6 kg intr-o saptamana ...... deci daca nu e chiar grav, incearca Ginger ( biscuiti , ceai , in lasata putin ) amelioreaza starile de voma !

Delia Oaspete

Implicit Stari de voma