Principalele tipuri de banere folosite in publicitatea online

1. Baner clasic

Este un baner de dimensiune fixa ce ramane pozitionat intr-o anumita zona pe site

2 Baner Float (Floating ad)

Este acel tip de baner ce se deplasează în pagină în același timp cu ecranul utilizatorului cand derulează continutul unei pagini, ramane mereu un zona vizibila.

3. Banere Overlay sau Interstitial

Overlays are large banners that are displayed in a floating layer that fills the entire browser window. You might have also heard them called full page overlays or interstitials before. Whatever you like to call them, the major draw is that the overlay puts the banner in complete focus, just like a commercial on television and therefore guarantees 100% viewable impressions. At any time the visitor can choose to close the overlay and reveal the web page underneath it, however, the overlay can also close itself automatically after a specified amount of time (15 seconds by default).

3. Baner expandabil (Expanding ad)

Este un banner publicitar ce isi modifica dimensiunile (se extinde) automat sau atunci cand utilizatorul realizeaza o actiune (de exemplu cand poninterul trece peste reclama).

4. Wallpaper ad:

este un tip de reclamă care schimbă fundalul paginii care este citită de vizitator.

5 Trick banner:

Un banner care arată ca o fereastră de dialog cu butoane. De multe ori simulează un mesaj de eroare sau o alertă (de exemplu: Aveți un mesaj!). Se bazează pe inducerea în eroare a utilizatorului și din această cauza poartă această denumire.

6. Pop-up:

O fereastră publicitară care se deschide peste pagina deschisă de utilizator pentru a o citi.

7. Pop-under:

Este similară Pop-up-ului, doar că fereastra se va deschide în spatele ferestrei curente și va fi văzută abia după ce fereastra curentă va fi închisă.

Video ad:

este un banner publicitar care prezintă mesaje publicitare în format video. Se apropie de spoturile publicitare caractersitice televiziunii.

 

 

 

 

 

 

 

MOBILE //PArenting ADS vers 2019 300x250_4